Friday, December 30, 2011

Tahun Baru 2012

Aku tak pernah excited untuk menyambut tahun baru semenjak berada di bangku sekolah menengah dan memang menjadi tradisi masyarakat seluruh dunia untuk meraikan sambutan tahun baru iaitu 1 Januari setiap tahun mengikut kiraan kalendar Geograrian. Malahan di Malaysia sambutan tahun baru ini seakan-akan menjadi tradisi khususnya generasi muda walaupun tidak dalam kapasiti 100%. Kenapa aku yakin? Kerana aku pun tidak begitu berminat dengan sambutan tahun baru mengikut kiraan kalendar Geograrian ini. Aku bukanlah seorang yang alim atau apa... cuma aku tidak begitu berminat dengan suasana yang terlampau sesak di samping kiraan bulan dalam kalendar ini yang 28-31 hari kurang menarik minat aku. Terpulanglah kepada sesiapa untuk memilih kan, cuma setiap tahun baru ini, aku selalu mengucapkan ucapan selamat tahun baru kepada rakan-rakan terdekat.

Google pada 301212

Klik Untuk Sumber

SELAMAT TAHUN BARU 2012


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...